Complaint: klacht

user-192653 on 07 August 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hallo, ik heb doordat ik een aanvraag voor pinlimiet deed heb ik nu een blokkade op mijn SNS pasje, en dat vind ik niet leuk, want ik moet ook gewoon boodschappen kunnen halen.

Desired solution:

Als de blokkade per direct er af word gehaalt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

Responded on 07 August 2013 at 11:41

ik vind dit niet opgelost, want me rekening is nog steeds geblokkeerd en krijg nergens antwoorden op waarom die geblokkeerd is überhaupt!!!

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is reeds telefonisch en per e-mail contact met de klant geweest en de klant krijgt per e-mail van de afdeling Veiligheidszaken terugkoppeling over de blokkade van haar rekening. Dit is met de klant besproken.

All complaints of