Complaint: Klacht inzake afkoop SNS Multifacetplan

user-177306 on 16 June 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste SNS,

Wij hebben een SNS Multifacetplan bij jullie lopen. In april hebben wij een afkoopofferte opgevraagd. Dit aangezien wij totaal niet tevreden zijn met deze polis en deze ons geen enkel rendement heeft opgeleverd (zoals ons zo veelvuldig beloofd is). Vervolgens hebben wij op 29 april 2013 alle benodigde papieren ondertekend en opgestuurd. Volgens de helpdesk zou het drie weken duren voordat het verzoek verwerkt zou zijn en het geld overgemaakt zou worden. In mei hebben wij wederom contact opgenomen met de telefonische helpdesk en toen bleek dat de verwerkingstermijn 6 weken zou zijn. Dit is het dubbele dan wat ons eerder beloofd is! Echter, per 14 juni hebben wij nog steeds niets gehoord. Dit terwijl de beloofde termijn van 3 of 6 weken al lang verstreken is! Uit ons telefonisch onderhoud met uw helpdesk op 14 juni blijkt dat er fouten zijn gemaakt en dat er helemaal niets verwerkt is. Uw collega geeft vervolgens aan dat het nogmaals 14 dagen gaat duren. Naast het feit dat we het geld, conform uw procedure allang hadden moeten hebben, is in deze tijd de koers van het SNS Multifacetplan ook gezakt. Het is wel duidelijk dat wij totaal niet tevreden zijn met deze gang van zaken. Wij willen dat wij zo snel mogelijk bericht van u krijgen inzake de afkoop van onze polis. Tevens willen wij weten met welke koers er gerekend gaat worden. Als u namelijk conform hetgeen beloofd had gehandeld hadden wij onze polis tegen een hogere afkoopwaarde ontvangen.

Desired solution:

Wij horen graag heel spoedig van u wat uw oplossing voor bovenstaand is en hoe wij hier in gecompenseerd gaat worden. Daarnaast willen wij spoedig mogelijk dat bovenstaand geregeld wordt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Johnolders2,

We begrijpen dat het erg vervelend is dat dit proces zo moeizaam verloopt. Dit product hoor echter bij Reaal en niet bij SNS Bank. We hebben daarom contact opgenomen met Reaal en ze gaan telefonisch contact met je opnemen.

Hopelijk wordt je klacht nu snel opgelost.

Met vriendelijke groet,

Marnix
SNS Bank Webcare

All complaints of