Complaint: Klacht SNS Bank: Eur 1250 kosten voor het omzetten van een SNS hypotheek naar een SNS hypotheek

user-159281 on 18 February 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook Ik wil mijn SNS hypotheek omzetten naar aan andere vorm. Ik heb al 12 jaar lang een SNS hypotheek . Ik word hiervoor verwezen naar een kantoor waar dit geregeld kan worden. Blijkt dat deze (franchise) SNS vestiging € 1250.- moet vragen om mijn SNS hypotheek om te zetten naar een andere hypotheek, ook bij SNS. Nog wel een hypotheekvorm die voor de bank gunstiger is omdat er meer zal worden afgelost, wat toch de bedoeling is. Dus om een gunstiger contract voor een bestaande klant op te tuigen moet ik hoge kosten betalen, dat is toch niet normaal? Het zou in mijn geval gaan om van een aflossingsvrije hypotheek een bankspaar hypotheek te maken .De woekerpolis (Levensverzekering plus belegging ) die me toendertijd is aangesmeerd laat ik gewoon doorlopen .Het lijkt mij dus een administratieve handeling om dit om te zetten
ik begrijp dan ook wel dat er kosten gemaakt moeten worden ,maar 1250 euro vindt ik belachelijk .

Desired solution:

Omzetten van mijn aflossingsvrije hypotheek naar een bankspaarhypotheek tegen een redelijk bedrag.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Roberto2000, We hebben je situatie voorgelegd aan onze afdeling Klachtenmanagement. Zij geven je zo snel mogelijk een reactie. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De klacht staat nu op Opgelost !!!!!! .Maar de oplossing van SNS was dat ze niks voor me konden betekenen . Je wordt gewoon uitgemolken bij de banken .Zou graag willen dat ik me loon weer in een zakje kreeg en dat ik geen r..t meer met die banken te maken zou hebben .

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Roberto2000, Uit je reactie begrijpen we dat je niet tevreden bent met de afhandeling van de afdeling Klachtenmanagement. We willen je daarom wijzen op mogelijkheid om een beroepsklacht in te dienen. Je kunt dit doen via onze website: https://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Beste SNS Bank Webcare Ik denk dat het weinig zin meer heeft . Het is gewoon belachelijk de bedragen die bij de banken worden gehanteerd ,maarja er moeten ook flinke salarissen van betaald worden !!!!!!

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Contact per e-mail met de klant afgerond op 21 februari 2013, daarom de klacht hier op afgehandeld gezet.

All complaints of