Complaint: Klantonvriendelijk en slechte IT

user-107166 on 06 June 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Koop een apple en gebruik Safari (dat is de standaard browser) en je kan niet meer beleggen bij SNS-bank. Zover ik weet is dit het enige bedrijf dat zijn IT niet op orde heeft en de vele Apple-gebruikers botweg negeert.
Wil je hierover een klacht invullen op het contactformulier dan blijkt dat dit tijdelijk niet mogelijk is door een interne storing bij SNS.
Ik denk dat er zoveel klachten zijn dat ze het klachtenformulier maar even verwijderd hebben.
Lekker doorgaan zo SNS, komt helemaal goed.

Desired solution:

Zorg dat je website werkt op alle relevante computermerken en browsers.
Net als Rabo, ABN, ING, AH, Bolcom etc. Jullie zijn toch een internetbank dus dan mag je niet achter de feiten aanlopen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Telefonisch contact gehad met de klant. Het probleem is bekend bij onze IT-afdeling. Zij gaan werken aan een oplossing.

All complaints of