Complaint: Loonbeslag na Restschuld Hypotheek

user-94844 on 05 April 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In 2010 is na een roerige prive periode ons huis per executie verkocht wegens hypotheek achterstand. Even daarvoor hadden ze al loonbeslag gelegd op onze salarissen om die vordering te innen. Dit beslag hebben we niet aangevochten daar wij graag zo snel mogelijk wilden inlossen. Echter, na verkoop van de woning bleef het loonbeslag gewoon doorlopen om zonder verdere kennisgeving de restschuld te gaan innen. Nu zitten wij al sinds januari 2010 op bijstands niveau en hopen zich andere achterstanden op, dit kan nooit de bedoeling zijn van de SNS. Nadat ik contact met hen heb gehad om een oplossing te zoeken voor een reele aflossingsregeling wordt gezegd dat ze het uit handen hebben gegeven en ik me tot de gerechtsdeurwaarder moet wenden, maar die zegt weer niks te kunnen zonder toestemming van hun client (SNS). Dus dat schiet niet op, daar waar we genoeg inkomen hebben voor een redelijke regeling.

Desired solution:

Wij zijn al tevreden met het opheffen van het loonbeslag, en een reel aflossingsbedrag zodat, en wij in een redelijke gezonde financiele kunnen blijven, en de SNS uiteindelijk tot de laatste Euro hun geld terug krijgt. Iedereen blij zou je toch zeggen.. Nu de SNS nog.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Ik zie dat de status "Opgelost" is, maar er is nog helemaal niks opgelost!. V. van Lier

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste V. van Lier, We hebben contact voor je opgenomen met de afdeling Restantvorderingen Hypotheken. Zij hebben contact met je opgenomen en het aflossingsbedrag is verlaagd. We begrijpen echter uit je reactie dat je nog niet tevreden bent met de gemaakte afspraken. Natuurlijk willen we je zo goed mogelijk helpen en we kunnen je weer in contact brengen met de afdeling Restantvorderingen Hypotheken. Alleen deze afdeling kan beslissingen nemen in deze situatie. Wel kunnen we voor je bemiddelen en als je aangeeft wat jij een redelijke oplossing zou vinden leggen wij dit voor aan deze afdeling. Je kunt ook direct contact met ons opnemen via webcare@sns.nl. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is contact opgenomen met de klant en het aflossingsbedrag is verlaagd.

All complaints of