My complaint:
Bij deze wil ik een officiele klacht indienen betreft Uw personeelslid Dhr. V,
Hij is een zakelijk adviseur en mag zich absoluut niet met privezaken bemoeien, Hij heeft mij prive ook al een contract laten tekenen waar ik iedere dag nog last van heb.
Dit is een andere kwestie, het gaat nu om het volgende, dinsdag 5 juli was ik op kantoor in de Ziekerstraat te Nijmegen met de vraag waarom ik geen toegang meer kreeg tot mijn internetrekeningen, daar werd mij na enig speurwerk verteld, dat op 9 mei 2011 mijn contract voor internet toegang per abuis is verwijderd,ik heb heel sterke aanwijzingen dat, dat echt niet per abuis is gegaan, Uw baliemedewerkers zijn me erg ter wille geweest, zij hebben het onmiddelijk met hun superieuren besproken en mij geadviseerd een klacht in te dienen, ik had een naam laten vallen, daar waren ze wel verlegen mee, maar mochten mij geen informatie geven, want dit was een interne mededeling, waarom schrijf ik U nu pas zult U zich afvragen, ik heb er eerst goed over nagedacht, doe dit niet zo maar, ben intussen op vakantie geweest, maar de zaak laat me niet los, ik vind het ongepast dat iemand zo maar misbruik kan maken van zijn positie !
Even ter informatie ik ben 6 mei 2009 gescheiden van Dhr K. en nu inmiddels augustus 2011 gebruikt mijn ex nog steeds beide en/of betaal en spaarrekening SNS plus betalen 96.30.92.383 SNS internetsparen 91.50.98.997, ik kon mezelf niet van de rekeningen laten uitschrijven zonder handtekeningen van mijn ex, kon de rekeningen niet blokkeren, had geen toegangtot internetbankieren, ik had geen pas meer en geen inzage in de rekningen, maar ben wel verantwoordelijk en moet bij de belastingen opgave doen, Uw medewerkers hebben me geweldig geholpen, ik kreeg inzage en hebben een nieuwe digipas aangevraagd, ik had intussen met steun en advies van mijn advocaat, do:21april 2011 en vr: 22 april 2011 transacties gedaan, waar mijn ex niet blij mee was, mijn advocaat heeft hem per aangetekende brief hierover geinformeerd, die brief heeft hij 9 mei ontvangen, die zelfde dag, is mijn contract per abuis verwijderd, ik hoefde geen seconde na te denken hoe dat is gegaan Dhr.V. was onze gezamelijke vriend, doch na de scheiding heeft hij duidelijk partij gekozen voor mijn ex en heeft hem op deze dubieuze manier geholpen door mij gewoon te verwijderen, was het ter goede trouw gegaan dan neem ik aan dat ik was geinformeerd door Uw bank, dit is niet gebeurd. Er is een nieuwe digipas aangevraagd, want zolang mijn naam op de rekeningen staatwil ik toegang hebben.
vriendelijke groet M.J.W
Desired solution:
Wat U doet met zo'n klacht is Uw verantwoordelijkheid, ik wil op zijn minst dat hij word aangesproken over zijn gedrag en verwacht een persoonlijk excuus van Dhr.V .