Complaint: Moet u mij zo onnodig laten schrikken

user-148074 on 10 December 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er van uit gaande dat alle pin-automaten hetzelfde bericht geven als ik een bedrag van slechts €400 probeer te pinnen als ING-klant: er zal best een gegronde reden zijn om mij dit bedrag te weigeren (waarschijnlijk omdat ik geen SNS-klant ben), maar waarom krijg ik de mededeling “dat mijn saldo niet toereikend is”! Het gevolg: ik denk dat al mijn spaargeld is gestolen…
Als een haas ben ik naar huis gereden om eventueel zo snel mogelijk mijn rekening te blokkeren. Na een check via internet bleek mijn angst overbodig.
Denkt u dat ik dat leuk vind?

Desired solution:

Geef op het beeldscherm van de pin-automaat de wérkelijke reden aan
voor het niet toestaan van geld-opname.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Rob, Wat vervelend dat je zo geschrokken bent. We snappen dat het bericht op het display verwarrend kan overkomen. We hebben je feedback doorgezet naar de afdeling die verantwoordelijk is voor pinapparaten. Bedankt voor je input. Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Rob,

Wat vervelend dat je zo geschrokken bent. We snappen dat het bericht op het display verwarrend kan overkomen.

We hebben je feedback doorgezet naar de afdeling die verantwoordelijk is voor pinapparaten.

Bedankt voor je input. We zullen de klacht op dit forum hiermee op opgelost zetten.

Met vriendelijke groet,

Lindsay
SNS Bank Webcare

All complaints of