Complaint: Openstaand saldo CreditCard onaangekondigd geïncasseerd

user-205492 on 14 October 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Als bewindvoerder los ik maandelijks een bedrag af op het negatieve saldo van de credit card van mijn cliënt.
Plotseling wordt ik geconfronteerd met een onaangekondigde afboeking door SNS van het gehele openstaande saldo vanaf de betaalrekening (ook bij SNS) van mijn cliënt. Het weinige geld dat hij maandelijks krijgt, is hard nodig voor betalingen aan Ziektekostenverzekering, CAK, etc.
Nu kunnen er dus geen betalingen meer worden verricht en belanden we weer in een situatie van achterstanden, waar mijn cliënt net uit was gekropen.

Desired solution:

SNS moet het geïncasseerde bedrag weer terug storten op de betaalrekening en mij de gelegenheid geven door te gaan met het aflossen van het negatieve saldo.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

Responded on 14 October 2013 at 11:25

Deze klacht is dus NIET afgehandeld. Mijn email naar de afdeling Bewindvoering zowel als mijn email naar de afdeling Achterstanden, beiden van de SNS, hebben tot nu toe geen enkele reactie teweeg gebracht. Hoezo opgelost???

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Volgens uw mededeling/email zou deze klacht zijn afgehandeld: Deze klacht is dus NIET afgehandeld. Mijn email naar de afdeling Bewindvoering zowel als mijn email naar de afdeling Achterstanden, beiden van de SNS, hebben tot nu toe geen enkele reactie teweeg gebracht. Hoezo opgelost???

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste vosas,

Bedankt voor je bericht.

Met de gegevens die je hebt achtergelaten zien we dat je als beheerder van een mede-rekeninghouder inderdaad gemachtigd bent.

Gezien de vaak complexe situaties waarin clienten onder bewindvoering zich bevinden, kunnen wij ons voorstellen dat je client het niet prettig vindt dat zijn financiele situatie online op een klachtenforum geplaatst wordt. Als bewindvoerder zul je ongetwijfeld weten dat je voor contact met SNS Bank inzake je client je het best de afdeling SNS Bewindvoering kan bereiken (026 - 400 13 56).

Zij zullen je, conform werkwijze en afspraken tussen bewindvoerders en SNS Bank, verder helpen.

De klacht op dit forum zetten we daarom op afgehandeld.

All complaints of