Complaint: overboeking spaargeld naar lopende rekening ABN Amro zeer moeilijk.

user-88218 on 29 February 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hebben 27 uur voor opname een overboeking gedaan van een internet spaarrekening SNS naar ABN amro betaalrekening gedaan, Wij hebben contact gezocht met de balie medewerkers in Tiel deze wisten ons te melden omdat wij bij een andere bank zaten de transactie wel 2 tot 3 werkdagen zou kunnen duren. Maar wij moeten onze aankoop betalen.Dus ben ik naar een familie lid gegaan aan deze heb ik gevraagd om even dat geld te regelen,deze heeft spaargeld van SNS spaarrekening naar betaalrekening SNS,We zouden dan het geld op het kantoor kunnen opnemen. het is dus onmogelijk het geld direct op te nemen het lijkt wel of de SNS bank een liquiditeit probleem heeft Wij voelen ons belazerd!!!!!!!!

Desired solution:

Ik moet binnen 24 uur mijn spaargeld op de betaalrekening van de ABN Amro hebben. en ons op een respectvolle manier behandelen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben telefonisch contact opgenomen met de klant en de doorlooptijden van een transactie naar een externe bank uitgelegd. Een transactie naar een externe bank die op werkdagen voor 21.00 uur is geplaatst wordt de volgende werkdag bijgeschreven. Dit hoeft dus niet 24 uur later te zijn maar kan ook korter of langer duren. Ook hebben wij uitgelegd dat de SNS Bank sinds 2009 geen kasfunctie meer heeft en er dus geen contant geld meer opgenomen kan worden bij een SNS Winkel.

All complaints of