Complaint: overmaken geblokkeerd

user-47097 on 15 April 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

al 3mnd problemen met de spaarrekening. Op hun verzoek indentificatie van beide rek houders opgestuurd. Nog steeds probleem. Persoonlijk indentificatie gedaan bij filiaal. Nog steeds probleem. Kunnen geen geld opnemen en niet telebankieren

Desired solution:

saldo overmaken op tegenrekening

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

13 years ago - Vervelend dat je problemen hebt met de identificatie voor je spaarrekening. We willen je graag verder helpen zodat je geld kan overmaken. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je contactgegevens en rekeningnummer te mailen naar webcare@sns.nl? We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste dj121175, We hebben geen reactie ontvangen n.a.v. ons vorige bericht. We hopen dat het probleem is opgelost. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we dit natuurlijk graag. Stuur in dat geval je contactgegevens naar webcare@sns.nl. We zullen de klacht op afgehandeld zetten. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zie reacties van SNS Bank Webcare.

All complaints of