Complaint: rekening geblokeerd ZOMAAAR

user-181757 on 02 June 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn betaal rekening van de sns bank word zomaar geblokkeerd vanwege veiligheid redenen. Na wel 6 keer bellen naar de klanten service en 6 verschillende verhalen te horen te krijgen van de medewerkers van de sns ben ik het zat, men beloofd veel maar doet helemaal niets. ze zeggen dat iemand contactmet mij opgaat nemen dikke lul nog steeds niks ik word egt gek ze nemen iemand anders geld in beslag daarom hebben ze geen klanten.. Het is mijn geld wat op die rekening staat en zonder reden van opgaaf zonder enige uitleg blokkeert de sns mijn rekening om veiligheid redenen zonder een oplossing te bieden en zonder rekening te houden dat er mensen zijn die gewoon geld keihard nodig hebben.

Desired solution:

DEBLOKEREN!!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Marozas1, Bedankt voor je bericht. We hebben je klacht doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen contact met je op. Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De betrokken afdeling heeft contact met de klant opgenomen.

All complaints of