Complaint: Rekening geblokkeerd

user-189287 on 16 July 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn rekening is door de bank geblokkeerd en ik heb emails gestuurd aan vz@sns.nl maar totaal geen reactie ontvangen. Volgens mijn advocaat moet ik ze aanklagen. Heeft iemand anders ook problemen met dit?

Desired solution:

Ik wil mijn geld overboeken en direct mijn rekening sluiten. Ook wil ik verwijderd worden uit het register van fraude want ik heb niets verkeerd gedaan.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Handelaar2209, Vervelend dat je rekening is geblokkeerd. We hebben de afdeling Veiligheidszaken verzocht om contact met je op te nemen. We hopen dat er een passende oplossing gevonden wordt. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Handelaar2209, We zien dat je rekening inmiddels is opgeheven. We zetten deze klacht daarom op afgehandeld. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je deze e-mailen naar webcare@sns.nl. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

All complaints of