Complaint: Rekening geblokkeerd

user-157465 on 01 February 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds gisteren is bij mij de wsnp ingegaan. Hiervoor zat ik al 2 jaar in het traject van de Kredietbank Nederland, wat helaas geen vruchten heeft afgeworpen. 1 rekening (waar ik inderdaad niets mee deed) is opgeheven. Van mijn betaalrekening kan ik sinds vandaag niets meer opnemen. Ik zou wel heel graag deze week wat willen eten. Ik gebruik nooit contant, dus op dit moment zit ik zonder geld. Is er een mogelijkheid dat de rekening gedeblokkeerd wordt? Ik maak gewoon m’n loon over naar de Kredietbank, dus het enige wat op de rekening staat is mijn leefgeld.

Desired solution:

Rekening deblokkeren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to SNS Bank to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Sjschuller, We begrijpen dat je door het blokkeren van je rekening in een vervelende situatie terecht bent gekomen. Je kunt het beste contact opnemen met je bewindvoerder om de situatie te bespreken. We zien dat de contactgegevens van je bewindvoerder vandaag per e-mail naar je zijn verstuurd. Als we je verder nog vragen hebt, horen we dat graag. Met vriendelijk groet, Marnix SNS Bank Webcare

All complaints of