My complaint:
We zijn al meer dan 1,5 week bezig met de SNS bank om een oplossing te zoeken voor ons restschuld van 15.000 euro.
We krijgen de juiste personen echt nooit aan de lijn, worden continu doorgeschakeld, verkeerde afdelingen en nu op 1 mei hebben wij nog geen oplossing.
Ons koophuis is eindelijk verkocht na 4 jaar!
De restschuld bedraagt 39,500 euro waarvan wij 24.500 zelf kunnen inlossen d.m.v. sparen de afgelopen jaren.
Op dit moment wonen wij in een huurhuis dus dubbele lasten elke maand.
Wij hebben geen achterstand op hypotheek bij de SNS bank en ook NOOIT gehad!!
Bij BKR staan wij goed dat is ons al vermeld.
Maar omdat wij dus GEEN achterstallige betalingen hebben kan alleen afdeling BIJZONDER BEHEER ons helpen die wij al 3 dagen trachten te bellen.
De ene keer zijn ze al weg om 12.30 maar u wordt teruggebeld mevrouw!
Ik heb iedereen bij de SNS bank aan de lijn gehad en heel wat verschillende adviezen gekregen maar nog geen definitieve oplossing!
Vandaag waren ze weer niet aanwezig —>> vergadering!
Hoe lang duurt het voor mensen die wel kredietwaardig zijn en van te voren een oplossing willen zoeken om iemand van de SNS bank aan de telefoon te krijgen die WEL beslissingen MAG nemen?
Wil ik hierbij nog wel vermelden dat er bij de klantenservice van de SNS bank hele aardige mensen werken die wel meedenken MAAR niets mogen beslissen.
Begrip bij hun is er wel….andere afdelingen niet!
Desired solution:
De laatste 15.000 euro aflossen met een doorlopend krediet van 15.000 euro zodat de maandlasten maar 300 zijn i.p.v. 770 euro per maand aan de SNS ( hypotheek en verzekering).
Lijkt me logisch dat deze doorlopend krediet sneller wordt afbetaald dan de werkelijke looptijd.