Complaint: Restschuld verkoop huis

user-176349 on 01 May 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We zijn al meer dan 1,5 week bezig met de SNS bank om een oplossing te zoeken voor ons restschuld van 15.000 euro.
We krijgen de juiste personen echt nooit aan de lijn, worden continu doorgeschakeld, verkeerde afdelingen en nu op 1 mei hebben wij nog geen oplossing.
Ons koophuis is eindelijk verkocht na 4 jaar!
De restschuld bedraagt 39,500 euro waarvan wij 24.500 zelf kunnen inlossen d.m.v. sparen de afgelopen jaren.
Op dit moment wonen wij in een huurhuis dus dubbele lasten elke maand.
Wij hebben geen achterstand op hypotheek bij de SNS bank en ook NOOIT gehad!!
Bij BKR staan wij goed dat is ons al vermeld.
Maar omdat wij dus GEEN achterstallige betalingen hebben kan alleen afdeling BIJZONDER BEHEER ons helpen die wij al 3 dagen trachten te bellen.
De ene keer zijn ze al weg om 12.30 maar u wordt teruggebeld mevrouw!
Ik heb iedereen bij de SNS bank aan de lijn gehad en heel wat verschillende adviezen gekregen maar nog geen definitieve oplossing!
Vandaag waren ze weer niet aanwezig —>> vergadering!
Hoe lang duurt het voor mensen die wel kredietwaardig zijn en van te voren een oplossing willen zoeken om iemand van de SNS bank aan de telefoon te krijgen die WEL beslissingen MAG nemen?

Wil ik hierbij nog wel vermelden dat er bij de klantenservice van de SNS bank hele aardige mensen werken die wel meedenken MAAR niets mogen beslissen.
Begrip bij hun is er wel….andere afdelingen niet!

Desired solution:

De laatste 15.000 euro aflossen met een doorlopend krediet van 15.000 euro zodat de maandlasten maar 300 zijn i.p.v. 770 euro per maand aan de SNS ( hypotheek en verzekering).
Lijkt me logisch dat deze doorlopend krediet sneller wordt afbetaald dan de werkelijke looptijd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Chivier, Wat vervelend dat jullie continu werden doorgezet naar verkeerde afdelingen en dat de afdeling Bijzonder Beheer slecht te bereiken was. Dit is niet de normale gang van zaken. Excuses hiervoor. We hebben dit als klacht doorgezet naar de betreffende afdelingen. Bij het naar voren halen van jullie gegevens zien we dat er inmiddels contact is geweest met de afdeling Bijzonder Beheer. Zijn jullie eruit gekomen? Of kunnen wij nog iets voor jullie betekenen? Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Beste Tineke, Ik heb gisteren zelf een 030 nummer gebeld van Bijzonder Beheer en niet het wel bekende 073 nummer. Hier kreeg ik meteen contact met een vriendelijke medewerker die tot onze tevredenheid ons duidelijke informatie hebben verstrekt :) Dank u wel! Mvg Chivier

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to SNS Bank to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Chivier, Goed om te horen; fijn dat er nu duidelijkheid is. We zullen de klacht hier op afgehandeld zetten. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zie reacties.

All complaints of