Complaint: schaamte bij het niet werken nieuwe pas

user-208872 on 29 October 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een nieuwe pas van u ontvangen …ik sta in de winkel wil pinnen pas weigert.
ik naar de sns winkel hier in Assen centrum..mev uw pas werkt gewoon hoor maar deze is van uw man…maar u kan nu uw boodschappen pinnen.
wij terug naar de winkel pas er in en weer geen werking.
word in de winkel als crimineel behandelt omdat de pas het niet doet…
heb de oude pas moeten halen weer extra rijden bij de rabobank gepint om in de winkel niet weer af te gaan…en betaald.
kijk ik ben in de winkel van de sns bank geweest , deze zeggen mij dat de pas werkt…ga terug en sta weer in de winkel voor schut.
zit er over te denken over te stappen naar een andere bank..
groet
W Rhijnsburger
Delft 88
9406 GJ
Assen

Desired solution:

dat leg ik bij u de winkel waar ik stond de lidl in marsdijk in assen drenthe kom ik niet meer uit schaamte dus ja ...

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

10 years ago - Beste ratbikerman, Erg vervelend dat je in de winkel niet goed geholpen bent, onze excuses hiervoor. Gaat het om een nieuwe betaalpas (met het pasnummer 2) die je onlangs hebt ontvangen? Een nieuwe betaalpas moet voor gebruik worden geactiveerd. We zien in onze gegevens dat deze pas nog niet actief is. Via een formulier op onze website kun je zelf de betaalpas activeren: https://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/service-betaalpas-activeren.html Hiermee moet het probleem verholpen zijn. Laat je het ons weten of het hiermee gelukt is? Natuurlijk horen we het ook graag als we nog iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Nanda SNS Bank Webcare

All complaints of