My complaint:
Ik zit reeds enige tijd in finacieel zwaar weer en beschik niet meer over een werkend bankrekeningnummer. Heb BKR en nu ook een eva notering van de SNS bank. Aangezien iedere nederlander over een werkend bankrekening dient te beschikken (bankrekening voor iedereen, Nederlandse Vereniging voor Banken) en de bank aan te schrijven waar je het laats hebt gebankierd heb ik weer contact opgenomen
met de sns bijzonder beheer. Ik ben een zeer kleine ondernemer die moeite heeft om in deze crisis zijn hoofd boven water te houden. Na heel veel over en weer overleg bij de sns bank waren ze dan ook bereid om mijn oude bankrekening weer in het leven te roepen. Ik moest de ontstane schuld dan wel met 50 euro per maand inlopen.
Let wel dit heeft weken geduurd en er moest eerst allemaal formulieren ingevult worden welke door de sns bank naar mij toegestuurd waren.
En ja hoor daar kwam een contract via de post, Kredietovereenkomst roodstand, getekend reeds door Ton Timmermans directeur SNS.Formulier getekend en retour gestuurd. Volgende dag contract binnen voor de betalingsregeling, ook reeds getekend door dezelfde heer Timmermans, weer getekend, ingescand en terug gemaild naar de SNS. Op donderdag kreeg ik mijn nieuwe pas opgestuurd en zaterdag kreeg ik de pincode.
Vandaag kreeg ik te horen dat de sns bank bij nader inzien het toch maar niet deed.14 dagen geleden reeds een brief gestuurd naar veiligheidszaken snsbank echter nooit meer wat gehoord.Medewerkers van bijzonder beheer geven thans niet meer thuis en mij wordt op arogante wijze verteld dat ik dan maar een klacht in moet dienen. Dus eerst alle getekende contracten opsturen en dan de dienst gewoon weigeren.B E L A C H E L I J K!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus mensen pas op, een handtekening van een bankdirecteur is geen cent waard, voel me ontzettend in de zijk gezet en dat is zeer zwak uitgedrukt!!!!!
Desired solution:
een werkende bankrekening