Complaint: sns plussparen

user-73396 on 09 December 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kan geen toegang krijgen tot mijn rekening.
er komt steeds hetzelfde bericht: geen goed wachtwoord of gebruikersnaam, terwijl ik zeker weet dat het wel de goede code is.

vriendelijke groet, JTM Langenhof

Desired solution:

dat ik weer bij m'n rekening kan

Message from SNS Bank

12 years ago - Telefonisch contact met mevrouw gehad. In overleg een nieuw wachtwoord aangevraagd om mee in te loggen. Aanstaande woensdag nemen we weer contact op met om samen in te loggen. Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Nieuw wachtwoord voor klant is aangevraagd.

All complaints of