Complaint: SNS zelfkrediet

user-11017 on 30 January 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wegens een achterstallige betaling op mijn zelfkrediet heb ik 2 brieven ontvangen, met hierin vermeld dat ik een achterstand zou hebben. Ik heb hierop gereageerd per brief of ik uitstel van betaling kon krijgen, maar heb hier nooit geen reactie op gekregen. Ik heb inmiddels de achterstand voldaan! Nu ismijn zelfkrediet geblokkeerd en krijg ik de melding dat ik een BKR registratie op het zelfkrediet heb! Hoe kan dit?? hier heb ik geen melding van ontvangen???
Wat een service!!!

Desired solution:

BKR registratie weg en weer beschikken over mijn zelfkrediet!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to SNS Bank to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Marloes, Zoals te lezen is in onze reactie op de andere klacht die je hebt geplaatst, is je doorlopend krediet inmiddels gedeblokkeerd. Voor meer informatie over een eventuele BKR blokkering adviseren we je om contact op te nemen met de afdeling Bijzonder Beheer. Je kunt deze afdeling bereiken op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op het telefoonnummer 073 - 68 332 527. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

All complaints of