My complaint:
Mijn spaarloon is nog altijd niet overgemaakt naar de abn.
In december al formulier en legitimatie opgestuurd en nu,de 21e nog niets ontvangen.
Men beweert nu nooit een aanvraag ontvangen te hebben,moest over de post….
Welkom SNS in de digitale wereld.
Nu liggen dus mijn copie van legitimatie en banknummers op straat!!!
De bankfiliaal,hoewel je hier nauwelijks van kunt spreken,kon mij niet verder helpen dan alles nogmaals te sturen en maar weer te wachten.Als het nu weer niet aankomt(dit verhaaltje vertrouw ik dus niet gezien andere klachten)weer insturen en 2 weken wachten???
Mijn vrouw kreeg bij de abn al op 2 januari gestort zonder al die,bewust vertragende,toestanden.
Voor mij nooit geen sns meer want ook de vorige keren bij het uitkeren van het spaarloon waren er altijd problemen.
Desired solution:
Direct overmaken,het is wettelijk geregeld dat ik er per 01-01-12 over kan beschikken,het is nu al 21-01-12