Complaint: Storneren van automatische betalingen

user-210880 on 08 November 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb al jaren een rekening bij de snsbank , ik krijg maandelijks mijn Loon erop en mijn teruggaven. Heb ook jaren mogen roodstaan op mijn rekening, dat werd op 1 of andere dag zomaar terug gedraaid. Mocht namelijk niet meer rood staan. Heb toen contact opgenomen met de bank, werd me medegedeeld dat ik vaak over mijn roodstand ben, ja zeg ik maar er komt toch geld binnen op mijn rekening en er word toch gewoon rente betaald over dat geen wat ik rood sta. Dat betaal ik toch ook zonder dat ik moeilijk doe, nee dat is niet de bedoeling werd me gezegd, toen heb ik maar ook gezegd dat ik al die teveel betaalde rente van al die jaren terug wil, omdat dan na een storno de rente ook niet klopte. En mij nu in de kosten jagen bij andere instanties, word dit expres gedaan door de banken. En valt dit dan niet onder misbruik van storneringsbevoegdheid.

Desired solution:

Nog geen oplossing

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

10 years ago - Hallo B.O.Y., Ik kan me voorstellen dat het voor jou een vervelende sitiutie is; zeker omdat je gewend bent om gebruik te maken van je kredietlimiet. Als je je contactgegevens en het betreffende rekeningnummer mailt naar webcare@sns.nl, bekijken we graag of we iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

All complaints of