My complaint:
Particulier
Zakelijk
Algemeen klachtenformulier voor SNS Bank Particulier
Menu
Vanwege technische redenen is het op dit moment helaas niet mogelijk een klacht in te dienen. Wij werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Geachte Heer R.Spit/ P.Zwinderman,
Naar aanleiding van ons eerste hypotheekgesprek 28 juni heb ik op 25 augustus 2011 de woning gekocht waarvan ik de verkoopbrochure bij me had tijdens ons eerste gesprek.
Na vele mistanden en miscommunicatie tussen Dhr .Spit en taxateur Dhr.Venhorst ben ik in een patstelling geraakt met “de sns bank” en werd genoodzaakt ruim een maand na de overdrachtsdatum op zoek te gaan naar een andere financier.
Ik ben 26 december 2011 tot 7 januari 2012 voor vakantie in Portugal geweest en toen ik terug kwam lag de bijgaande brief van de notaris op de “mat”
Ik ben van mening dat jullie schuldig zijn aan de gevolgen van het niet behalen van de overdrachtsdatum en heb ook even een gesprek gehad de taxateur Dhr. Venhorst te Coevorden over hoe de miscomunicatie is ontstaan en ben nu geneigd verdere stappen te ondernemen wat betreft schadevergoeding .
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
M.Vr.Gr. Wouter Velthof
06-42253243
Deze mensen zijn van de sns bank te Haren/Roden
Desired solution:
Schadeloosstelling