Complaint: Te laat passeren van koopakte

user-79934 on 14 January 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Particulier
Zakelijk
Algemeen klachtenformulier voor SNS Bank Particulier
Menu

Vanwege technische redenen is het op dit moment helaas niet mogelijk een klacht in te dienen. Wij werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Geachte Heer R.Spit/ P.Zwinderman,
Naar aanleiding van ons eerste hypotheekgesprek 28 juni heb ik op 25 augustus 2011 de woning gekocht waarvan ik de verkoopbrochure bij me had tijdens ons eerste gesprek.
Na vele mistanden en miscommunicatie tussen Dhr .Spit en taxateur Dhr.Venhorst ben ik in een patstelling geraakt met “de sns bank” en werd genoodzaakt ruim een maand na de overdrachtsdatum op zoek te gaan naar een andere financier.
Ik ben 26 december 2011 tot 7 januari 2012 voor vakantie in Portugal geweest en toen ik terug kwam lag de bijgaande brief van de notaris op de “mat”
Ik ben van mening dat jullie schuldig zijn aan de gevolgen van het niet behalen van de overdrachtsdatum en heb ook even een gesprek gehad de taxateur Dhr. Venhorst te Coevorden over hoe de miscomunicatie is ontstaan en ben nu geneigd verdere stappen te ondernemen wat betreft schadevergoeding .
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
M.Vr.Gr. Wouter Velthof
06-42253243

Deze mensen zijn van de sns bank te Haren/Roden

Desired solution:

Schadeloosstelling

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste 3461wouter, Wat een vervelende situatie. Bij het naar voren halen van je gegevens zien we dat je klacht ook bij Klachtenmanagement in behandeling is. Wij hebben gevraagd of ze zo spoedig mogelijk jouw klacht willen afhandelen. Zodra wij hier terugkoppeling op krijgen, laten we dit weten. Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste 3461wouter, We hebben terugkoppeling gekregen van klachtenmanagement. Er is een brief naar je onderweg waarin gereageerd wordt op je klacht. We hopen dat deze brief voor verduidelijking zorgt. Wij zullen je klacht op klacht.nl daarom op afgehandeld zetten. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Responded on 01 February 2012 at 21:38

Ben 9 januari naar de Rabobank Vaart en vechtstreek gegaan en had de financiering met NHG in twee weken en twee dagen rond zonder een gewijzigd bestemmingplan, de overdracht gaat nu door a.s vrijdag 3 februari, wel moet ik een schadevergoeding betalen van 9890 euro, daarmee ben ik wel minder kwijt als de gestelde 3 promille per dag, maar dit bezorgd me wel slapeloze nachten.
Mocht u nog vragen hebben over de huidige financiering bij de Rabobank mag u wat mij betreft contact opnemen met Mevr.H.Edelijn -Gerrits Hypotheekadviseur 0523-622730 Alvast bedankt voor de moeite M.Vr.Gr. Wouter Velthof

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Ben 9 januari naar de Rabobank Vaart en vechtstreek gegaan en had de financiering met NHG in twee weken en twee dagen rond zonder een gewijzigd bestemmingplan, de overdracht gaat nu door a.s vrijdag 3 februari, wel moet ik een schadevergoeding betalen van 9890 euro, daarmee ben ik wel minder kwijt als de gestelde 3 promille per dag, maar dit bezorgd me wel slapeloze nachten. Mocht u nog vragen hebben over de huidige financiering bij de Rabobank mag u wat mij betreft contact opnemen met Mevr.H.Edelijn -Gerrits Hypotheekadviseur 0523-622730 , Uw kunt begrijpen dat ik niet tevreden ben over de klachtafhandeling, ik ben zelf ook niet gebeld of gemaild door het klachtenmanagement dus is er éénzijdig informatie ingewonnen. Alvast bedankt voor de moeite M.Vr.Gr. Wouter Velthof

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant ontvangt een brief met een reactie op de klacht.

All complaints of