My complaint:
In november was er een actie van de SNS bank dat als je een zakelijke rekening opende dat de eerste € 100 bankkosten niet in rekening worden gebracht. Dit blijkt gewoon klinklare onzin te zijn. Achteraf bleek dat dit alleen voor de banktransacties was maar niet voor het abonnement. Maar dat vermelde SNS natuurlijk niet. Vervolgens heb ik een zakelijk rekening geopend bij de SNS en werden mij allerlei kosten in rekening gebracht, zelfs portikosten voor het versturen van een brief. Toen ik hier achter kwam heb ik meteen de rekening weer opgezegd. Ik heb inmiddels een klacht ingediend, na 18 dagen zou ik antwoord ontvangen. Natuurlijk reageren ze weer niet. Ik heb gebeld, wachttijden van 30 minuten zijn normaal en vervolgend krijg iemand die mij niet kan helpen en zegt dat ik een brief moet schrijven. Ik heb meerdere keren een bel verzoek ingediend (ze schrijven dan dat ze je binnen 24 uur terugbellen). Dit doen ze helemaal en je hoort niets van ze. Het is leukste is dat ze op radio en TV adverteren dat ze transparant zijn en geen verborgen kosten in rekening brengen. Hoe durven ze dit te roepen !!!!!. Met dit soort instantie ben ik helemaal klaar
Desired solution:
Alle bankkosten die bij mij in rekening gebracht zijn moeten worden terugbetaald. Ik had namelijk recht op € 100 gratis bankkosten. Daarnaast wil ik € 10 telefoonkosten vergoeding voor alle telefoontjes die ik gedaan heb en waar ik uiteindelijk niets aan had.