Complaint: Verwerkingsduur te lang en eindelijk geleverde digipas is onbruikbaar

user-143065 on 19 November 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nieuwe digipas aangevraagd vanwege lege batterij op 25-10-2012, eindelijk geleverd (na veel contact met de klantenservice) op 17-11-2012. Dit is op zich al veel te lang maar het vervelendste komt nog!

Zondag 18-11-2012 geprobeerd de digipas te gebruiken, activeren gelukt maar het lukt niet om in te loggen in Mijn SNS.

Vandaag 19-11-2012 telefonisch contact gehad met de klantenservice, na lange gesprekken en een keer terug gebeld te zijn is de conclusie: we kunnen niets voor u doen, u moet opnieuw een digipas aanvragen uw huidige (nieuwe!) is waarschijnlijk defect. En het advies: ik kan u een mail sturen met de link naar het formulier om een nieuwe digipas aan te vragen -> belachelijk! En dan weer ruim 3 weken wachten zeker, met uiteindelijk misschien weer een defecte digipas?

Het niveau van de service van de SNS Bank is zwaar onder de maat, SNS staat mij betreft voor “Sorry No Service”.

Desired solution:

Binnen zeer korte termijn (dus ook een snelle behandeltijd van deze klacht) een werkende digipas zonder deze hele bureaucratische mallemolen weer opnieuw te moeten uitvoeren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Er is inderdaad contact geweest met SNS klachtenmanagement. Dit was een zeer goed telefoongesprek, ik ben vooralsnog dan ook tevreden met de afhandeling. MAAR: het is wel erg voorbarig en feitelijk onjuist om deze klacht op opgelost te zetten! Tot op heden heb ik namelijk nog geen digipas ontvangen en kan ik ook nog niet internet bankieren. Ik zou graag zelf willen aangeven of de klacht is opgelost of niet!

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Nicovl, We hebben de klacht hier op opgelost gezet omdat er een nieuwe digipasaanvraag is gedaan door klachtenmanagement. Klachtenmanagement zal er ook op toezien dat deze digipas zo snel mogelijk jouw kant op komt. Het is niet mogelijk om de klacht weer te openen. We gaan ervan uit dat het aanvraagproces nu goed verloopt. Mocht er toch nog iets zijn, dan kun je dit aangeven in een reactie op deze klacht. Dan helpen we je natuurlijk graag verder. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Zojuist een nieuwe digipas ontvangen en deze werkt wel! Ook heeft SNS Klachtenmanagement €20 op mijn rekening gestort als coulance en voor de gemaakte telefoonkosten, prima! De snelheid waarmee de nieuwe digipas geleverd is maakt mij nog niet enthousiast (9 dagen) vandaar de lage beoordeling op dat punt.

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Nicovl,

Vervelend te lezen dat je na zo lang wachten ook nog eens een defecte digipas hebt ontvangen. We zien dat je ook een klacht hebt ingediend via snsbank.nl en we vernamen van Klachtenmanagement dat zij reeds contact met je hebben opgenomen en dat het probleem inmiddels opgelost is.
We zullen de klacht hier op Klacht.nl daarom op afgehandeld zetten.

Met vriendelijke groet,

Wilma
SNS Bank Webcare

All complaints of