Complaint: Waardeloos

user-1160 on 05 October 2009 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nieuwe dienstverlening aansluitend bij de huidige trend, zo werd mij uitgelegd toen ik vroeg wat het nut was van de sluiting van alle kaskantoren om zo over te gaan tot het gewraakte “Eigentijds bankieren”.

Conclusie is, het heeft me zeggen en schrijven 3 weken gekost om mijn verhuizing door te geven. Toen dat uiteindelijk gelukt was heb ik ze nog aangegeven dat mijn pas zou verlopen per 1 oktober. “Geen probleem” volgens mevrouw de baliemedewerkster, de pas zou gewoon toegestuurd worden. Heb ze afgelopen maandag voor de zekerheid nog even gemeld via email dat het echt nog maar 3 dagen zou duren.

Geen reactie.

Je voelt hem al aankomen, gister is mijn pas dus verlopen.

Ik op hoge poten met 39 graden koorts naar hun filiaal (iets wat tegenwoordig lijkt op een schreeuwerige gsm winkel) aan de Grote Marktstraat. De man achter de balie kon me melden dat er geen pas actief was. Mijn oude pas was dus verlopen en mijn nieuwe pas was nooit aangemaakt.

Mijn aanvraag tot internetbankieren die ik de week daarvoor had gedaan… niets van bekend (U kunt altijd de overeenkomst nogmaals uitprinten en toesturen)

Conclusie, ik mag gaan wachten op mijn pas en kan dus waarschijnlijk gewoon een week lang niet bij mijn geld.(of langer)
En aangezien we dus geen kaskantoren meer hebben is geld afhalen aan de balie dus ook geen optie meer met behulp van mn id kaart.

Is er een mogelijkheid om ze aansprakelijk te stellen voor bv. rekeningen en afbetalingen die ik nu te laat kan doen?

SNS was altijd wel een fijne bank maar hun huidige koers is een aanvaringskoers.

All complaints of