Complaint: wel saldo geen opname mogelijk

user-49238 on 10 May 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb ongevver 2100 op mijn rekening staan wil pinnen niet mogelijk na ongeveer 44 min in de wacht kreeg ik een vrouw aan de lijn die mij vertelde dat interne veilheid mijn rekening heeft geblokkerd vraag ik na de reden krijg ik van de vrouw te horen dat ze mij geen tekst of uitleg verschuldigd is en dat ik maar moet wachten tot ik terug gebeld word?????? zo gaat sns met klanten om toch niet normaal terwijl ik gewoon me eigen geld wil hebben!!!!

Desired solution:

voor morgen middag (11-05-2011) me geld te hebben

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste Bartvd, Erg vervelend dat het niet mogelijk is om te pinnen terwijl je saldo toereikend is. We zoeken graag uit waarom de rekening geblokkeerd is. Hiervoor hebben we echter meer gegevens nodig, zodat we onze systemen kunnen raadplegen. Die gegevens kunnen we sinds kort niet meer via QQLQ inzien. We willen je daarom vriendelijk vragen om je telefoonnummer en rekeningnummer te mailen naar webcare@sns.nl. We helpen je dan graag verder. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from

13 years ago - Tja, de SlechteNegatieveServiceonbekwame (SNS)bank weet helaas niet wat een KLANT voorstelt, dan krijg je deze reacties. Volgens de SNS bank is mijn klacht betreffende het internetbankieren opgelost, ik kan echter nog steeds niet internetbankieren, goed hè? Bart, zoek een andere bank

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste bartvd, We hebben geen reactie van je ontvangen. Is het probleem inmiddels opgelost? Zo niet, dan zoeken wij het graag voor je uit. Daar hebben we echter wel je gegevens voor nodig. Mail dan je contactgegevens naar webcare@sns.nl. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste bartvd, We hebben geen reactie meer van je ontvangen. We hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. We zullen de klacht daarom op afgehandeld zetten. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen reactie van klant ontvangen na tweemaal verzoek om contactgegevens

All complaints of