Complaint: wereldpas

user-57593 on 08 August 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte afdeling,
Ik heb al jaren een wereldpas van de snsbank,maar sinds ik in de schuldsanering terecht ben gekomen kan ik mijn pas niet meer gebruiken.
mijn bewindsvoering heeft de blokkade die er op zat er af laten halen, zo dat ik mijn pas weer kon gebruiken.
maar wat ik ook probeer ik kan er niet mee betalen of pinnen.
ik denk dat ik nu inmiddels 6 personen van de snsbank heb gesproken maar er is nog niets veranderd.
ik ben verlede week bij het nieuwe snskantoor geweest in goes die mevrouw raden mij aan om een nieuwe poas aan te vrgen via het internet, want zo ver als zij het kon bekijken zat er geen blokkade op maar was hij misschien beschadigd.
ik heb dus net geprobeert om een nieuwe pas aan te vragen via het internet www.snsbank.nl/mijn pas maar dit is niet mogelijk vanwegen een blokadde.
ik denk dat ik inmiddels al zo een twintig jaar bij de snsbank zit maar ik word hier nu gek van.
ik word van het kastje naar de muur gestuurd,en dit duurd nu inmiddels al zo,n 3 maanden.
ik hoop dat langs deze weg mijn probleem nu eindelijk word opgelost.
met vriendelijke groet,

D.meijer
hof van zeeland 127
4451 RS heinkenszand
rek nr.825164001 pasnr.007geldig t/m 01-2012

Desired solution:

Als zo snel mogelijk mijn probleem word opgelost,want ik heb nog steeds het vertrouwen in de snsbank en ik mag toch aannemen dat er iemand rond loopt wie verstand van zaken heeft.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Met klant telefonisch contact opgenomen en voor hem een nieuwe SNS Wereldpas aangevraagd. Hij gaat deze binnen 3 werkdagen ontvangen.

All complaints of