Complaint: WNSP

user-126970 on 10 September 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 14 augustus j.l. ben ik toegelaten tot de wnsp. Mijn bewindvoerder heeft de SNS hierover geinformeerd om mijn rekening daar te deblokeren. Dit zelfde heeft hij nog eens gedaan op 23 augustus en 28 augustus, dit omdat SNS het nog steeds niet geregeld had, echter nog steeds kan ik mijn betaalpas niet gebruiken. Diverse e-mail naar de SNS klantenservice en bewindvoering@sns.nl worden keihard niet beantwoord. Buiten dat je dus al problemen genoeg hebt zorgt deze bank ervoor dat je er nog een paar bij krijgt. En het contacteren van mijn bewindvoerder heeft geen zin, die heeft zijn werk naar behoren gedaan, dit in tegenstelling tot de SNS.

Desired solution:

Zoals door mijn bewindvoerder verzocht op 14,23, en 28 augustus.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Jelle15, Het is inderdaad erg vervelend dat je nog steeds geen bruikbare betaalpas hebt. We zien dat het activeren van de pas niet gelukt is omdat de pasaanvraag was ingediend voordat de rekening goedgekeurd was en er een bewindvoerder aan toegevoegd was. Deze pas is daarom geblokkeerd. Er moet een nieuwe pas worden aangevraagd. Omdat er een bewindvoerder is aangesteld kan alleen hij deze pas aanvragen. De bewindvoerder kan hiervoor contact opnemen met onze bewindvoeringsdesk. Dit kan via e-mail, bewindvoering@sns.nl of via telefoon, 026-4001356. We hopen dat de pasaanvraag nu snel voor je wordt geregeld. Met vriendelijke groet, Wilma SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ondanks herhaald verzoek (en) van mijn bewindvoerder aan de SNS heb ik nog steeds geen werkende betaalpas. Het is een schande hoe de SNS met zijn klanten omgaat.

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Jelle15, Vervelend om te lezen dat je nog steeds geen werkende betaalpas hebt. We hebben de afdeling Bewindvoering verzocht om contact met je op te nemen. We hopen dat je snel gebruik kunt maken van je betaalpas. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Jelle 15, De afdeling Bewindvoering heeft vandaag contact opgenomen. Er is gisteren een nieuw pas aangevraagd. Alvast een fijn weekend toegewenst. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zie reactie.

All complaints of