My complaint:
Jaren geleden heb ik bij de SNS een spaarrekening geopend voor mijzelf en mijn drie kinderen en een fundcoachaccount. Er zijn toen hoge bedragen op gestort. Er is mij destijds verzekerd dat ik voor de toen verplichtte SNS-tegenrekening absoluut niets hoefde te betalen. Nu blijkt dat er vanaf 2008 iedere maand 2,54 euro wordt afgeschreven voor betaalpas o.i.d.. Omdat ik in het buitenland woon en al een NL rekening bij de toenmalige Postbank had (al 30 jaar), heb ik pas later opgemerkt dat de SNS mij geld inhield.
Op de site heb ik op 13 juli 2010 een klachtenformulier ingevuld (met het adres van mijn zus omdat ik in het buitenland woon en een buitenlands adres niet wordt geaccepteerd). In de klacht leg ik het verhaal uit en vraag ik om restitutie. (Het verhaal van de klacht heb ik gekopieerd en aan mijzelf gemaild, voor het geval dat.)
23 juli heb ik Mw W daarover gesproken en haar vervolgens een kopie van de klacht per mail gestuurd. Op 30 juli Mw W een herinnering gestuurd per mail, zij antwoordt mij dat zij druk bezig is geweest met o.a. het verwerken van mijn klacht en dat er over 3 weken kontakt met mij zal worden opgenomen via klachtenservice.
Tot een week geleden niets van ze vernomen en dus maar weer gebeld.
Nu krijg ik een mail (afzender is niet te beantwoorden, -No Reply-) dat zij mij 13 juli hebben geantwoord met een afwijzing.
Tss, die mail van 13 juli heb ik nooit gezien, erger nog, mijn eerste versie van de klacht is pas 13 juli naar ze toe gegaan! En 23 juli heb ik nog telefonisch kontakt met ze gehad…, toen wist men daar (nog) van niets!
Al met ben ik super pissig en vind ik dit geen behandeling van klanten en klachten. U begrijpt dat ik er nu alles ga weghalen en zeker geen reklame voor de Sure No Service bank ga maken.
Gewenste oplossing
Met excuses en met restitutie.