Complaint: SNS Woonlastenverzekering

user-51870 on 05 June 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 10 april een relatief eenvoudige vraag gesteld betreffende de contractstermijn van de SNS Woonlastenverzekering. Inmiddels al meerdere keren de bank er op gewezen dat een reactie uitblijft. Vanuit zijde van de bank is er gewoon radiostilte.

Desired solution:

Plausibel antwoord.

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste Neroperro, Erg vervelend dat er n.a.v. je vraag geen contact is opgenomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We nemen graag contact met je op om je verder te helpen. Zou je daarom je contactgegevens willen mailen naar webcare@sns.nl? Deze gegevens kunnen we sinds kort namelijk niet meer via QQLQ inzien. Alvast bedankt en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste Neroperro, We hebben geen reactie van je ontvangen. We hopen dat je inmiddels antwoord hebt gekregen op je vraag. Als dit niet het geval is, willen je nogmaals vragen om je contactgegevens te sturen naar webcare@sns.nl. We zullen deze klacht op afgehandeld zetten. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen gegevens van de klant ontvangen om een oplossing te kunnen aanbieden.
Zie reacties van SNS Bank Webcare.

All complaints of