Complaint: reparatie

user-78509 on 06 January 2012 about Sony Ericsson in category Electronica - GSM

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mijn mobiele telefoon al anderhalf jaar. Ik heb slechts één jaar plezier gehad aan mijn telefoon. Na een jaar laadde deze namelijk niet meer op. (een veel voorkomende klacht met dit type toestel). Mijn telefoon is toen gerepareerd maar na een aantal weken kwam weer hetzelfde probleem terug. Echter nu weigert Sony Ericsson mijn mobiel te repareren omdat deze niet in de garantie valt. Wat deze telefoon dus duidelijk wel doet omdat er op dit toestel van 600 euro 2 jaar garantie op zit. Ik heb zelfs een aantal keer opgebeld en diegene verzekerde mij dat ik een nieuwe zou krijgen, mits het probleem niet kon worden opgelost. Ik ben mijn telefoon vanaf oktober al kwijt en mijn maandelijkse kosten gaan wel gewoon door. Ik ben zeer ontevreden over de service van Sony Ericsson want toen ik mijn telefoon weer on-gerepareerd terugnam moest ik ook nog eens veertig euro betalen, voor niets. Zulke service verwacht men niet als men een telefoon van 600 (!) euro heeft aangeschaft, dan wil je er plezier aan beleven maar dit toestel is gewoon ondeugdelijk. Ik eis een toepasselijke oplossing want dit heeft me echt te lang geduurd.

Desired solution:

Er is geen oplossing gevonden voor mij probleem dus ik ben zeer ontevreden.

All complaints of