Complaint: Slechte Service

user-176432 on 01 May 2013 about Sony Ericsson in category Electronica - GSM

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in begin December deze mobiel gekocht, en toen was er al aangegeven dat er een update beschikbaar was (van Android versie 2.3 naar 4.0) en omdat ik veel gebruik maak van Apps die pas vanaf 4.0 draaien was dit dus wel een vereiste voor mijn keuze. Vanaf het moment dat ik de mobiel had gekocht wou hij niet updaten (hij gaf aan dat hij de meest recente versie had terwijl dat niet zo was). Toen had ik al meteen gemaild met Sony en die zeiden dat er een vertraging kon zijn met de update (best wel raar want hij is al met september beschikbaar) en die wezen me ook naar een update programma (maar die gaf ook aan dat de mobiel al up to date was) toen na de 3e keer dat ik gemaild had met Sony, heb ik hem teruggebracht naar de winkel (belcompany)en die hebben hem naar de repaircenter gestuurd. Toen ik die weer had opgehaald stond er nog steeds de oude versie op en gaf die weer aan dat die de up-to-date was. Maar vanaf toen (zelfs na een paar keer resetten) pakt de mobiel niet mijn thuisnetwerk. Hierdoor kan ik me mobiel niet gebruiken omdat ik niet kan inloggen.
Nu ben ik inmiddels al bijna 5 maanden verder met een mobiel die ik eigenlijk gewoon niet kan gebruiken met de reden waarom ik hem gekocht. Nu moet ik voor de 3e keer naar de winkel (wat voor mijn 3 kwartier/uur reizen is) om me mobiel weg te brengen. En bij Sony geven ze alleen aan dat er een vertraging is en dat ik een programma moet gebruiken, maar het is gewoon belachelijk dat ze een mobiel verkopen met de informatie dat je hem kan updaten en dat vervolgens helemaal niet werkt want ik ben inmiddels al 5 maanden verder.

Desired solution:

Ik wil gewoon dat mijn mobiel doet zoals er op de Sony site wordt aangegeven. En inmiddels ben ik 5 maanden verder en ik heb eigenlijk de mobiel niet kunnen gebruiken met de doeleinden waarvoor ik hem heb gekocht. En ik heb nu het gevoel dat ik beter 5 maanden kon wachten en nu een betere mobiel kon kopen voor hetzelfde geld. En eigenlijk vind het niet raar om een tegemoet te krijgen voor de 5 maanden dat ik me mobiel niet echt heb kunnen gebruiken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Sony Ericsson

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Sony Ericsson to pickup complaint

All complaints of