Complaint: Sorteerfout

user-201429 on 27 September 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kreeg bericht dat mijn pakje donderdag 26-09-2013 bezorgd zou worden. Op de website stond bij pakket-volging keurig wat er met mijn pakje gebeurde en opeens is er een sorteerfout gemaakt en moet mijn pakje de hele procedure opnieuw doorlopen. Ik dacht dat moet geen probleem zijn dus wacht dag erna nog op. Maar de status van de pakket-volging zegt dat het pakje nog steeds onderweg naar het sorteercentrum is. Dus ik heb gebeld naar de klantenservice (€0,40 per minuut afzetterij) maar daar konden ze alleen zeggen dat vandaag mijn pakje niet meer komt en wanneer het wel komt konden ze ook niet voorspellen.

Desired solution:

Telefoonkosten vergoeding en vlottere service

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of