Complaint: Sorteerfout op sorteerfout

user-196591 on 31 August 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 28 augustus hebben wij een pakket besteld deze zou de volgende dag middels Selektvracht geleverd worden. Op de 29ste stond er op track en trace al dat de zending verkeerd gesorteerd was. Later op de dag stond de chauffeur toch voor de deur, was druk aan het zoeken, maar had de zending, zoals we al verwachte, niet in de auto. Aangezien we het pakket toch nodig hadden hebben we selektvracht gemaild en gebeld of we de zending niet konden afhalen. De onverschillige klantenservice medewerker gaf aan dat de zending inderdaad verkeerd gesorteerd was en dus vertraging had. Zou zsm geleverd worden, afhalen kon niet. Aangezien we de 30ste nog geen nieuwe scans zagen hebben we met de verzender gebeld, die gaf vervolgens aan dat het die zelfde dag niet meer bezorgd zou worden. Weer een dag vertraging dus. Vanmorgen de 31ste zagen we gelukkig nieuwe scans, de zending zou zijn aangekomen op het lokale sorteerpunt en was aan de chauffeur meegegeven. Helaas mocht het niet zo zijn, toen de chauffeur voor ons huis stond, stond hij weer in zijn kleine personenautootje te zoeken. toen ik aangaf watvoor doos het waarschijnlijk zou moeten zijn zei hij dat hij die niet mee had en dat die waarschijnlijk nog op het sorteerdepot moest aankomen en we maar even met hen moesten bellen… Heel internet afgezocht voor een nummer, geen geluk, algemene (dure) 0900 nummer is alleen bereikbaar op maandag t/m vrijdag, dus geen mogelijkheid om ook maar iets te regelen. Zeer slechte service en onaardig/onverschillig personeel.

Desired solution:

Momenteel kan waarschijnlijk niets ons meer tevreden stellen, de zending was dit weekend nodig en had hier ook moeten zijn.
Graag zouden we de zending z.s.m. alsnog ontvangen en wellicht een excuus met een mooie bos bloemen voor de moeite en vertraging...

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of