Complaint: Spaarloon van SNS bank

user-86228 on 18 February 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het verzenden van de documenten voor het overboeken van het spaarloon in december duurde het erg lang voor ik wat hoorde. Na contact te hebben gehad werd me verteld dat de documenten niet zouden zijn aangekomen. In januari toen nogmaals alles verstuurd. Dit is wel aangekomen. Het spaarloon zou van de rekening van de SNS bank naar een ING rekening worden overgemaakt. Afrekening van de SNS ontvangen maar het geld staat nog steeds niet op de ING rekening. Het rekeningnummer op de afrekening klopt dus ik vraag me af waar het geld blijft. Het duurt allemaal erg lang op deze manier en ik heb het gevoel dat de bank of de drukte niet aan kan of de boel ophoudt. In beide gevallen maakt de SNS geen goede beurt.

Desired solution:

Dat na meer dan twee maanden het geld van de spaarloonregeling eindelijk wordt overgemaakt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Kreeg direct een telefoontje van de SNS over aanvullende informatie en het geld stond twee dagen later op de rekening. Alhoewel ik het frappant vind dat een klacht op een website zo snel een reactie en oplossing oplevert en er zelfs naar me wordt gebeld terwijl diverse (dure) belletjes naar de klantenservice geen resultaat hadden, ben ik er uiteraard erg blij mee. De snelheid en vriendelijkheid waarmee dit ging kan ik ook zeer waarderen.

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het saldo was wel overgemaakt maar is weer teruggekomen omdat het rekeningnummer op een andere naam staat dan die van de klant. Wij hebben telefonisch contact opgenomen met de klant om te vragen wat de tenaamstelling van de rekening is. Vandaag is het saldo weer overgemaakt naar de rekening en nu met de juiste tenaamstelling.

All complaints of