Complaint: spijt van youfone abonnement

user-72026 on 03 December 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In september heb ik een zakelijk blackberry abonnement besteld met internet. Omdat er geen internet aansluiting was hebben we u hierover geinformeerd.Jullie hebben toegegeven een vergissing te hebben gemaakt en deden een voorstel om vanaf januari alsnog een internet verbinding op dit nummer te instaleren voor de helft van de prijs. Ik wilde dat niet en daarom hebben we een nieuw abonnement gekregen waardoor wel direct toegang was op het internet.Hiervoor kregen we dus een nieuw nummer- erg onhandig voor een zakelijk abonnement. De nieuwe abonnement aansluitingskosten zouden op de eerstvolgende factuur worden teruggestoord. Dit is vervolgens niet gebeurd. Wel hebben we een factuur gekregen waarop € 73,13 aan internet en telefonie kosten zijn berekend. Deze automatische incasso heb ik inmiddels teruggeboekt omdat deze kosten bij het abonnement horen. Bovendien had ik afgesproken dat alle andere extra kosten zoals de gesprekken met de klantenservice zouden worden terugbetaald. Ook zou de persoon van de klantenservice een email sturen met een raportage over alle misverstanden. U begrijpt het al: ook dat is nooit gebeurd.
Inmiddels heb ik door de slechte ervaringen met jullie spijt van mijn beslissing om bij jullie klant te zijn geworden. Het kost geld en tijd zonder dat het tot een verbetering leidt.
Ik verzoek u om contact met mij op te nemen en alnog alle genoemde problemen op te lossen en te vergoeden.
Tot op heden weigert youfone in te gaan op bovenstaande meldingen.

Desired solution:

Ik ben al tevreden als het bedrijf ingaat op de meldingen en de afspraken nakomt. verder wil ik geen nota ontvangen over internet kosten want die horen bij het abonnement wat ik heb gevraagd maar niet gekregen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

contact opgenomen met de klant, wordt individueel afgehandeld.

All complaints of