Complaint: Spontane opzegging abonnement

user-164998 on 03 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 1 maart blijkt mijn abonnement niet meer actief. Ik bel KPN en er wordt gezegd dat mijnabonnement is opgezegd (internet, bellen en interactieve tv). medewerker geeft aan dat zij er bij de KSD een spoed van maakt (klanten support desk) en dat alles wordt hersteld en ik word teruggebeld. Dat gebeurt niet, s middags weer gebeld en dezelfde antwoorden en het advies op te hangen, want ik zou de lijn bezet houden (!). Om 6 uur s middags weer gebeld. daar hoor ik dat het nog erger wordt want mijn internet gaat er op 8 maart ook nog eens uit en dat is niet meer te stoppen!! Dit is echt erg want mijn dochter werkt vier dagen van 8 uur via Internet bij een bedrijf en is volledig afhankelijk van de verbinding…dit kan haar haar baan kosten! Er is nl geen kantoor aan verbonden. Gezegd werd dat ze niets kunnen doen. Het traject rond de spontane afsluiting vh abonnement moet eerst helemaal doorlopen worden en dan pas kan ik een nieuw aanvragen, maar daarmee ben ik na 8 maart drie weken verder, want eerder kan dat niet!! Ongehoord, en zo slecht klantgericht! Niets terugkoppelen en mij zelf laten bellen, tot drie keer aan toe en dan dit antwoord! En dan ben ik altijd trouw met betalen en …..zo gaf de derde medewerker uit…..ik heb zelfs vooruit betaald! Echt, schandalig!!!!!!

Desired solution:

In eerste instantie een zeer snelle oplossing tav internetaansluiting....uiterlijk morgen, 4 maart gewoon internet en GEEN afsluiting op 8 maart. Het gaat hier om iemands baan!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of