Complaint: Spookfacturen Simyo

arno001001001 on 23 November 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag meteen mijn Simyo opgezegd ik heb vorige maand 222 minuten gebeld en heb een bundel van 300. Hoe kan het dan dat ik ipv een factuur van 14,50 euro (internet en bellen) een factuur krijg van net geen 70 euro….

Gespecificeerde factuur nagekeken en zelfs de klantenservice weet geen antwoord. Ja en nu?? Als u niet betaald krijgt u de deurwaarder. Gelijk alles naar minimaal gezet is 3 euro en geen gebruik meer van Simyo!!! Nog 2 maanden en ik heb al opgezegd. De groeten wat een bedrijf.

Desired solution:

Verklaring waar die kosten vandaan komen, het is niet te zeggen. Zulke rare dingen staan op de factuur is voor niemand te begrijpen, zelfs voor hunzelf niet. Betalen is niet erg maar ik wil weten waarvoor.

Zo wordt er de ene keer wel voor voicemail kosten berekend dan weer niet..

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

10 years ago - Beste, Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op webcare@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum Wij kijken dan graag naar uw situatie. Vriendelijke groet, Simyo webcare

All complaints of