Complaint: spookfactuur

alban12 on 22 September 2013 about Klarna in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vandaag een brief gekregen van Alektum over een bedrag van totaal 133,61 incl. kosten. In opdracht van Klarna ab. Ik heb met dit geen enkele overeenkomst, laat staan een betalings verplichting.

Omdat ik wat meer gegoogled heb ben ik nu van mening dat dit spookfacturen zijn.

Mensen pas hier mee op.
Ik zal dan ook een angetekende brief sturen, wat mij WEL geld kost, en zonodig een advocaat inschakelen maar wel zo dat de kosten voor Alektum zijn.

Desired solution:

Dat dit bedrijf stopt met het versturen van spookfacturen.
Ik heb niets bij Klarna ab gekocht.
En na het lezen van de vele klachten ben ik er nu zeker van dat het pure oplichting is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Klarna about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Klarna to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Klarna

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Klarna

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Klarna posted

alban12

Responded on 30 September 2013 at 11:28

Ik heb inmiddels betaald maar ik heb tot nu nog geen bewijzen ontvangen over wat ik heb besteld, wanneer. Alleen een paar vage antwoorden. Alekta/klarna wil of kan mij geen concrete antwoorden geven. Van Klarna krijg ik geen antwoorden alleen van het incasso bedrijf.Alles wordt doorgestuurd. Dus nee, er is helemaal geen oplossing gekomen.

Klarna

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw/meneer,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik u een e-mail verstuurd.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u uiteraard contact opnemen met ons door te reageren op de e-mail.

Een fijne dag toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Mera Krikke
Klantenservice
Klarna AB

All complaints of