Complaint: Spooknota Energie Direct

user-25407 on 12 November 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kreeg van Intrum Justitia een aanmaning over de maand september terwijl ik dat reeds heb voldaan, hoe nu verder weet geen raad.
Ik heb gebeld en er wordt mij een hoop geratel verteld.

Gewenste oplossing

Dat het onderzocht wordt hoe zij aan een extra termijn komen ?

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het klopt inderdaad dat energie:direct uw betaling heeft overgedragen naar ons incassobureau. Dit heeft ermee te maken dat u de betaling voor de maand september niet op tijd heeft verricht. Met als gevolg dat het openstaande bedrag werd overgedragen naar ons incassobureau. In de tussentijd bent u hier meerdere malen aan herinnerd per e-mail en zelfs per brief.
Toen uw betaling binnen kwam, werd dit automatisch gezien als de betaling voor de maand oktober. Het voorgaande bedrag zou immers niet meer door energie:direct worden geïncasseerd.
Ik vind het vervelend voor u dat u het overzicht van uw betalingen kwijt bent geraakt, daarom wil ik u aanraden om uw betalingen op tijd te verrichten. Zo voorkomt u onnodige incassokosten. U kunt er ook voor kiezen om uw betalingen automatisch te laten incasseren.
Met vriendelijke groet,

Jochem, van energie:direct

All complaints of