Complaint: Schofterige manier van zieltjes werven

user-217798 on 11 December 2013 about Staatsloterij in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij een online actie van iets op internet kon je door diverse instanties gebeld worden voor aanbiedingen. Ik ben na een telefonisch gesprek van de Staatsloterij ingegaan op het aanbod om mee te spelen met 1 heel staatslot en eenmalig een gratis lot. Omdat ik gebruik wilde maken van de actie, maar incidenteel wil meespelen heb ik vrij kort daarna gebeld om het op te zeggen. Tijdens het opzeggen zijn ze super opdringerig je alsnog te laten meespelen. Ze doen meerdere aanbiedingen en als je dat afwijst zeggen ze botweg, ok u heeft dus geen interesse in het winnen van prijzen. En dat zeggen ze meerdere malen, waarop ik maar niet op geantwoord heb. Dan komen ze met een goedkoper aanbod van 2 1/5e loten, waarop ik aangaf dat ook niet te willen en graag wilde opzeggen. Toen vroeg ze waarom en ik antwoordde dat ik in deze tijden geen vaste maandelijkse kosten wilde en dat ik graag zou willen dat ze geen verdere aanbiedingen zou doen. Toen werd ik gewoon uitgelachen en zei ze dat het maar €6,- per maand zou zijn en dat het niet de kosten waren. Voor mij staat €6,- gelijk aan een maaltijd en ik wens niet te worden uitgelachen als ik uitspreek in deze tijden niet teveel maandelijkse kosten te willen hebben. Vervolgens ging ze dan eindelijk de uitschrijving in orde maken, maar de rest van het gesprek verliep nog steeds op een lacherige uitdagende manier waar ik niet van gediend ben!

Desired solution:

Fatsoenlijk begripvol personeel bij de Staatsloterij en geen agressieve manier van zieltjes winnen!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Staatsloterij about your complaint

All complaints of