My complaint:
Wij kregen een cadeaubon van 50 euro bij State of Sport te 2320 Hoogstraten (België). Inlevertermijn : 1 jaar.
Helaas vonden we de eerste maal niets naar onze zin, waardoor deze bon een beetje in de vergetelhoek kwam.
In de tussentijd verdween de sportwinkel “state of sport” te Hoogstraten. Reden : faillisement ??
We wilden afgelopen weekend deze bon opmaken en zochten een andere winkel in België. We kwamen echter steeds uit
bij State of Sport te Zaltbommel. We hebben State of Sport te Nederland gebeld en Dhr. x geeft ons de info, dat zij nog de enige winkel zijn, maar dat wij bij hen probleemloos onze cadeaubon kunnen opmaken. We vragen UITDRUKKELIJK om ons telefonisch de garantie te geven,dat dit zeker het geval is, want dat dit voor ons 1.5 uur rijden is en we uiteindelijk niet voor niets daar willlen toekomen.
Wederom wordt dit door x bevestigd. In Zaltbommel in de winkel worden we door een meisje aangesproken, die ons vraagt of we de mensen van de cadeaubon zijn, wat door ons wordt bevestigd. Ze laat ons alleen en we kiezen 2 kledingstukken uit. Beneden gekomen is iedereen, inclusief de winkelverantwoordelijke of bazin, meer bezig met de
voetbalmatch Nederland vs Japan op een tv-schermpje te volgen, dan ons als klant verder te helpen. Dan komt de aap uit de mouw dat we onze cadeaubon niet mogen inruilen. x had dit niet mogen toezeggen. Uiteraard is x in geen velden of wegen te bespeuren om zijn verantwoordelijkheid op te nemen. Jammer dat de winkeluitbaatster ons eerst nog in de waan laat, dat we de bon mogen opgebruiken met als doel alsnog bij haar de kassa te laten rinkelen. Buiten wat flauwe afkooksels van “dat is inderdaad heel vervelend” en met één oog op de voetbalwedstrijd gericht, wordt er zelfs geen moeite genomen om ons een korting aan te bieden ? Dit weekend start in Nederland zelfs de uitverkoop !
Dergelijke behandeling hebben we nog nooit meegemaakt en we zijn ervan overtuigd, dat in België dergelijk voorval toch op een heel andere, maar vooral op een klantvriendelijke manier zou worden opgelost. Jammer !!!
Gewenste oplossing
Het alsnog mogen inleveren van de cadeaubon en
gemeende excuses.