My complaint:
Waar moet ik beginnen. Dit is al de zoveelste keer dat ik problemen heb met dit bedrijf. Ik heb een paar dagen geleden laarzen via Sarenza besteld en binnen 3 werkdagen kon ik via het trackingnummer mijn bestelling volgen. Vandaag zaterdag was het zover. Status: bezorger is onderweg. Ik wachten en wachten even later keek ik weer en status is veranderd in pakje is bezorgd?????????? Ik ben de hele dag thuis gebleven. Er is niet aan de deur gebeld. Geen geel briefje in de bus niets! Ook keek ik steeds bij het geringsste geluid wat op een busje klonk uit het raam, maar niets en niemand te bekennen. Dit is al de zoveelste keer! Echt waardeloze bezorgers en waardeloos bedrijf! Ik heb in het verleden met soortgelijke klacht ook de klantenservice gebeld, maar daar heb je niets aan! Je komt geen stap verder dan alleen maar “sorry en het is vervelend”.
Desired solution:
SV moet klachten serieus nemen en er wat aan doen. Dienstverlening moet beter. Bezorgers aanspreken op hun gedrag en ook werkelijk aanpakken!
Oplossing: Ik wil geen excuses. Ik wil weten waar mijn pakket is en ben pas tevreden als ik mijn pakketje heb!