Complaint: STEKKER

user-210772 on 07 November 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

9 september jl. Heb ik 2x een gratis stekker besteld prijs verzendkosten 2x €5,95 is betaald, maar tot op heden nog niets ontvangen tot mijn spijt.

Desired solution:

Ik zou het fijn vinden dat U ze alsnog op kon sturen. P.s mijn vorige bestelling is wel correct behandeld.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Wij vermoeden dat uw bestelling is zoekgeraakt in de post.

Wij zullen de leverancier verzoeken u een nieuw exemplaar (2x) toe te zenden.
Dit kan maximaal 2 weken duren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

All complaints of