Complaint: Stoelreservering

user-107449 on 07 June 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In verband met de gezondheidstoestand van mijn vrouw hebben wij voor onze vliegreis naar en van Antalya stoelen gereserveerd in de Comfortclass. Aangekomen bij de incheckbalie voor de terugreis bleken de door ons gereserveerde en door Arke bevestigde stoelen niet beschikbaar voor ons. Wij stonden in het systeem geboekt voor zitplaatsen achter elkaar op een, voor mijn vrouw zeer oncomfortabele plaats. Volgens grondpersoneel geen mogelijkheid om hier iets aan te veranderen ondanks de bevestigde reservering. Dit vond ik nogal merkwaardig aangezien ik wel vaker andere zitplaatsen heb kunnen regelen. Zeer starre houding van het personeel. Cabinepersoneel wel heel hulpvaardig, maar niet echt opgelost. De pest met dit soort dingen is dat €1000 ergenis hebt voor een reservering van €10.

Desired solution:

Sowieso het geld terug natuurlijk en wellicht een geste zodat wij de volgende reis met Arke comfortabel kunnen afronden. Over het algemeen zijn wij zeer tevreden over Arke en ik verwacht ook wel met Arke te blijven reizen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 8 juni 2012 telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of