My complaint:
via callcentra benaderd geen opdracht gegeven om naar NEM over te gaan. NEM verbreekt zelf oude leveringscontract (hoe kan dat) . Gesommeerd tot herstel oude kontract, na 3 dagen uitgevoerd. Klaar denk je…….nee krijg factuur van omzetting( dat bedenk ik niet ) na diverse telefoontjes, op mails wordt niet gereageerd, O.K. factuur werd gecrediteerd nooit bevestiging schrijven over gehad. 2 jaar later incasso bureau zelfde mededeling gedaan verder nooit meer iet van hen gehoord weer 2 jaar later ander incassobureau (facturen worden in containers verkocht)zelfde verhaal behalve dat ik zei ga maar naar de rechter. 2.5 jaar later Deurwaaarder bureau zelfde verhaal en nu ga ik morgen 9:00 kanton rechter Haarlem ik ben benieuwd!!!!!!
Gewenste oplossing
Vrijspraak natuurlijk en vergoeding voor al de brieven telefoontjes en andere ongemakken zeg maar 500 Euro en direct verbod van alle callcenters en colporteurs en afleidingen voor alle energie en telecom producten.