Complaint: STOP DIT AUB

user-83092 on 02 February 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb mij aangemeld bij huurwoningenbemiddeling, en dezelfde dag vrijwel meteen het account ook weer verwijderd omdat ik het niet wilde!
toch word er 14.95 van mij rekening afgeschreven, en wil dat helemaal niet!
Dus Zet dit allemaal meteen STOP a.u.b

Desired solution:

Het account te stoppen en verwijderen (als dat nog niet gebeurt is doormij zelf want dat heb ik net gedaan.)
& mijn 14,95 terug storten!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from Huurwoningbemiddeling.nl

12 years ago - Geachte heer Brouwer, Wij vinden het buitengewoon vreemd dat u hier een klacht deponeert, dit om de navolgende redenen: 2 februari 2012 03:46 uur Systeem Account verwijderd door klant 2 februari 2012 03:46 uur Systeem 2 februari 2012 04:04 uur - Vraag:Beste heer/mevrouw, ik heb vandaag mij ingeschreven bij u wat ik niet wilde! ik heb gelijk dezelfde dag het account verwijderd, en vraag hierbij dus ook om restitutie van mijn 14.95 die word afgeschreven. Wachtend op antwoord. Groeten Ron Antwoord: Hierbij ontvangt u de bevestiging dat u uw abonnement heeft stopgezet. Om tot terugstorting van het geïncasseerde bedrag over te gaan hebben wij het betaalkenmerk (zogeheten PIDnummer) nodig. Het PIDnummer staat in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift vermeld. Status: Gesloten op 2 februari 2012 om 09:14 uur Vervolgens plaatst u deze klacht op deze site: Geplaatst op: 2012-02-02 04:09:54 Alle berichten zijn "s nachts door u verzonden, een tijdstip waarop onze klantenservice geniet van een welverdiende nachtrust. Zoals u kunt zien aan het tijdstip waarop wij uw bericht inbehandeling hebben genomen: 09:14, reageren wij snel en lossen dit op een korrekte wijze op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 02 February 2012 at 18:28

ja ik ben tevreden, ik kan dus straks het PIDnummer naar jullie doorsturen en krijg netjes mijn 14,95 euro terug gestord.
Na de terugstorting ben ik dus heel tevreden.
Mijn excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Brouwer

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Brouwer,

Wij vinden het buitengewoon vreemd dat u hier een klacht deponeert, dit om de navolgende redenen:

2 februari 2012
03:46 uur Systeem Account verwijderd door klant

2 februari 2012
03:46 uur Systeem

2 februari 2012
04:04 uur - Vraag:Beste heer/mevrouw, ik heb vandaag mij ingeschreven bij u wat ik niet wilde! ik heb gelijk dezelfde dag het account verwijderd, en vraag hierbij dus ook om restitutie van mijn 14.95 die word afgeschreven. Wachtend op antwoord. Groeten Ron

Antwoord: Hierbij ontvangt u de bevestiging dat u uw abonnement heeft stopgezet. Om tot terugstorting van het geïncasseerde bedrag over te gaan hebben wij het betaalkenmerk (zogeheten PIDnummer) nodig. Het PIDnummer staat in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift vermeld.

Status: Gesloten op 2 februari 2012 om 09:14 uur

Vervolgens plaatst u deze klacht op deze site: Geplaatst op: 2012-02-02 04:09:54

Alle berichten zijn "s nachts door u verzonden, een tijdstip waarop onze klantenservice geniet van een welverdiende nachtrust. Zoals u kunt zien aan het tijdstip waarop wij uw bericht inbehandeling hebben genomen: 09:14, reageren wij snel en lossen dit op een korrekte wijze op.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of