Complaint: stopzetten graag de automatische incassa

user-176365 on 01 May 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wil graag mijn abonnement opzeggen maar steeds krijg ik geen antwoord Helaas kan ik dit niet meer betalen en eigenlijk ook nooit gebruik van gemaakt .3 jaar terug had ik mij hierop geabonneerd maar nu zou ik eindelijk hier wel vanaf willen. maar ik zie geen adres of tel van dit bedrijf ben helaas mijn wachtwoord kwijt en weet ook niet of ik heb ingelogd met mijn nieuwe mail

Desired solution:

Graag stopzetten met ingang van nu

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Haan,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

Op onze site vindt u onder "help":

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze stellen?

U kunt hier direct een vraag stellen de Helpdesk of contact opnemen via onderstaand adres:

Huurwoningbemiddeling.nl
T.a.v. Helpdesk
Postbus 6325
3002 AH Rotterdam

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of