Complaint: storing

user-92791 on 24 March 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

dat ze niks weten weer rekam en caiway zelfde liedje weten niks geven me kaar weer de schuld rekam zegt gewoon zoek maar een andere provider en de monteur gaat er pas heen als het hem uitkomt en caiway zegt dat de monteurs er al mee bezig zijn geloofwaardig he voor een klant en als je er wat van zegt gaat de hoorn erop jullie gaan erop vooruit vorige week begon het al 50 min aan de telefoon voor een storing pfff leuk hoor caiway als er wat is zoals gisteravond klapt alles eruit nou en je gaat vandaag bellen zie hier boven het antwoord gekke werk echt waar en meer mensen hier met mij krijgen allemaal ander antwoord geen een die het weet pfff moe van !!

Desired solution:

dat jullie doen wat jullie de klanten in de brief toe sturen gaan doen.en mensen in huren die verstand van zaken hebben en als ze het niet meer weten rare antwoorden geven en of ophangen bah mentaliteit van zeer laag vind ik !!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

12 years ago - Ik heb klant gebeld. Helaas geen gehoor. We proberen op een ander tijdsstip nogmaals contact met de klant te krijgen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

12 years ago - Ik heb klant gebeld. Geen gehoor. Klant verzoek gestuurd aan te geven wanneer wij haar kunnen bereiken. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant zowel telefonisch als per e-mail proberen te bereiken. Geen reactie retour ontvangen. Klacht hierdoor gesloten met het verzoek als klant nog ongemak ervaart dit te melden bij webcare@caiw.nl.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of