Complaint: Storing tijdens aanbieding, storing verholpen aanbieding verlopen

user-143199 on 20 November 2012 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In de maand oktober was er een aanbieding bij Pathé. Neem een Pathé Unlimited kaart en krijg de 5e maand en 5 drankjes gratis.
Op 30 oktober wouden wij een Unlimited kaart afsluiten. We werden vlak voor we vertrokken opgebeld door het broertje van mijn vriendin, we konden thuis blijven, want de pasjes konden door een storing niet worden uitgeprint.
31 oktober zijn we het nog een keer gaan proberen, nu zelf. Storing aan de printer voor de pasjes, dus helaas, vandaag nog niet naar de bioscoop.
Donderdag 1 november nog een keer geweest. Gelukkig, de poster van de aanbieding hing er nog. Wel nog steeds storing, dus we hebben ons telefoonnummer op laten schrijven en zouden worden terug gebeld.
Zaterdag 3 november, we waren toevallig in Utrecht dus zijn daar maar langs de Pathé geweest. Het verhaal uitgelegd, na overleg helaas, de aanbieding is over. Het printer probleem is in Amersfoort, niet in Utrecht, dus daar hebben ze niks mee te maken. Wéér voor niks geweest..
9 november, nog niks gehoord van Pathé. Maar eens gaan kijken dus. Pasjes printer werkt weer! Maar we zijn niet gebeld.. Nee, jullie staan niet op de lijst van mensen die terug gebeld worden en kunnen dus ook geen gebruik meer maken van de aanbieding. Manager erbij gevraagd, telefoonnummer door gegeven, hij zou ons terug bellen.
12 november, 2 keer terug gebeld. Ik zat in Milaan, duur bellen, dus heb doorgegeven dat ik van de week langs zou komen. Verder er niet op in gegaan.
17 november terug in Nederland, naar de bios. Ja, we hebben gebeld. Het apparaat werkt weer, maar de aanbieding is verlopen. Manager erbij: “Ja, het is onze fout dat het apparaat niet werkt, we hebben de meeste mensen toen digitaal aangemeld zodat ze nog gebruik konden maken van de aanbieding. Bij jullie is dat niet gebeurd, onze fout, maar jullie hebben pech. Daarnaast kun je buiten de aanbieding om nu geen pasje aanmaken, want het is net 18:00 geweest.”
18 november, voor 18:00 in de bios. Omdat ik het mijn vriendin beloofd heb, maar gewoon een abbo nemen. Geloof het of niet: apparaat stuk! Medewerker vroeg aan een collega wat er mis is: “Gisteravond heb ik tot 11 uur gewoon pasjes kunnen printen, maar sinds vanochtend doet hij het niet meer”! En ik kon geen pasje laten afdrukken ‘s avonds..

Desired solution:

Op zijn minst gewoon de aanbieding. Is het niet omdat ik er recht op heb, dan wel om de manier waarop ik behandeld wordt.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De klacht is uiteindelijk behandeld! Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice. Deze hebben aangegeven dat ze het zouden doorsturen naar de manager van Pathe Amersfoort. Na een herinnerings mail en een herinnerings telefoontje ben ik terug gebeld. 1 abonnement hadden we al zonder aanbieding (hij wilde niet wachten op de uitslag van de klacht). Ze gaan hun best doen alsnog de korting van de aanbieding te activeren. Naar de drankjes kan hij blijkbaar fluiten. Voor de overige 2 hebben we per stuk 5 vrijkaartjes gekregen. Om de gratis maand op te vangen. Ook geen drankjes, maar wel de ruimte om het abonnement later te nemen en eerst (voor eind 2013) 5 keer naar de bios te gaan.

All complaints of