Complaint: Strenge vorst

user-84381 on 09 February 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Niet alleen de ns ook de arriva kan het winterweer niet aan. Gister op het traject Geldermalse – Dordrecht reden er rond 7 uur een aantal treinen niet en toen er om 8 uur eindelijk een trein kwam was dit maar een treinstel. Van alle mensen, waaronder ik, kon de helft niet meer mee. Sta je dan al een uur te wachten met -15. Zet dat tenminste een grote trein in of laat mensen door lopen zodat mensen die al een uur staan te wachten in de vrieskou gewoon mee kunnen. Slechte zaak van arriva, net als het voorbij rijden van stations omdat ze denken dat er niemand meer bij kan. Neem dan een kijkje in de trein, als iedereen de gangpaden verder in loopt kan het makkelijk. We zijn geen dieren die lang buiten kunnen staan. Na een uur zijn onze handen,voeten en gezicht toch echt gevoelloos aan het worden.. Daarnaast wordt op de stations niets om geroepen , hoe kan een reiziger dan weten dat de trein pas over een uur komt? Misschien kunnen we dan nog even naar huis of in ieder geval een beetje warmte opzoeken. Nu denken we dat de trein ieder moment kan komen dus willen we niet gaan.. Roep wat om dan weet de reiziger ook waar die aan toe is en kan er naar vervangend vervoer worden gezocht!

Desired solution:

Grotere treinstellen, niet een treinstel, dit is in de spits al te weinig dan is dat helemaal zo als er bijna 3 treinen in de spits niet rijden en al die mensen nog vervoerd moeten worden.
Meer informatie op de omroep borden
Als er treinen uitvallen meer omroepen zodat we niet een uur zonder informatie staan te wachten
Ns mobiel beter up to date. Er wordt wel omgeroepen raad pleeg ns.nl voordat u vertrekt, maar als daar de info niet op staat schiet dat natuurlijk ook niet op
Geen stations voorbij rijden, jullie zitten wel warm in de trein. Maar reizigers staan buiten te vernikkelen. Daarnaast vertrouwen we erop dat de trein ons ook werkelijk op het goede station brengen, dit vertrouwen gaat zo weg..

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of